Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - Vladimír Dráb

Stran: 1 2 3 [4] 5 6 ... 22
46
Asi je to tím, že se tu řeší parametry signálu jako takové. K vašemu dotazu, parametry signálu lze zlepšit anténou s kvalitnějšími příjmovými vlastnostmi, nebo lepším směrováním pro problematické MUXy, odstraněním rušení daného, nebo více MUXů, nastavením parametrů případného zesilovače, zlepšením kvality bytového či domovního rozvodu. To jsou asi tak hlavní příčiny problémů a těžko hádat co asi je váš případ.  :)

47
Bože to jsou bláboly. Možná tazatelka udělá líp, když už sem nepoleze.

48
Já bych to viděl na opravu střechy a provizorní umístění antény "kam to jde", neboli žádná senzace.   

49
Mám pocit, že jsem to viděl jako reklamní spot na nějaké :D TV stanici.

50
Set-top-boxy / Re:Univerzální ovladač
« kdy: 01. 07. 2015, 17:15:22 »
Je úplně stejný, jen má jinak značená některá tlačítka, každý jich má jiný počet, ovládání hlasitosti má zvlášť tlačítka a na druhém ne atd. Nezahrajeme si třeba poznej 10 rozdílů? 

51
Set-top-boxy / Re:Univerzální ovladač
« kdy: 30. 06. 2015, 21:57:45 »
Taky popis tlačítek přesně nesouhlasí. Mám s těmito ovladači trošku zkušeností a je třeba se s nimi trošku přeučit ovládání. Já jen reagoval, že odkaz není na originál.  V zásadě je to ovšem jedno, protože nějaký obyčejný box se cenově přiblíží ceně této náhrady + poštovné a je tedy skutečně lépe koupit levnější nový, už třeba jen pro záruku.

52
Set-top-boxy / Re:Univerzální ovladač
« kdy: 30. 06. 2015, 17:52:36 »
Jenže na odkazu originál ovladač není.  :)

53
Televizory / Re:Televizory Sony s Androidem v Datartu!
« kdy: 19. 06. 2015, 20:13:53 »
V Datartu mluvili pravdu, říkají, že je nemají a neměli. Jestli tě neobelhal nějaký tisk?

54
Jde o to, jestli náhodou nemá pravdu. Na základě fotky se lze skutečně domnívat cokoli. V každém případě někdo z vás to určitě trefil :)

55
Odkladiště / Re:Allcom-ukončení činnosti.
« kdy: 09. 05. 2015, 12:20:32 »
Už je to vyřešeno na vlastní náklady. Zkoušel čísla, která jsem měl, určitě ne všechna a bez úspěchu.

56
Odkladiště / Re:Allcom-ukončení činnosti.
« kdy: 08. 05. 2015, 23:21:55 »
Zpravidla mají jiná čísla a pracují u jiných společností. ani se jim nedivím, byli to zaměstnanci a není to jejich problém.

57
Odkladiště / Re:Allcom-ukončení činnosti.
« kdy: 07. 05. 2015, 11:19:21 »
Děkuji všem zúčastněným za příspěvky.  :)

58
Odkladiště / Re:Allcom-ukončení činnosti.
« kdy: 07. 05. 2015, 10:28:29 »
Ne , celkem chápu co tím chce kolega říci, ale až mi kolega zaručí, že problém bude touto cestou do měsíce vyřešen, tak to bude o něčem jiném. Jsem docela přesvědčen, že do měsíce se dozvím, že úřed začal cosi konat a to je mi nahouby. Přínos diskuse pro mě je v tom, že zřejmě zde není nikdo, kdo má použitelný kontakt. Taky bych tady mohl přesně vědět, kdo a co má za povinnost udělat, ovšem to mé zákazníky vůbec nezajímá. Jsem zvyklý jim při problémech kompletně zdarma zajistit opravu, včetně dovozu, odvozu demontáže, montáže, zapůjčení jiného zařízení atd. a to během několika dnů. Reklamaci pak řeším běžnou cestou a klienty do toho vůbec nezatahuji. Opradu jsem nepotřeboval rady "moudrých" na to, abych se dozvěděl co a jak a kdy má udělat.  Mě by od "moudrých" stačil pouze funkční kontakt na danou firmu, nic víc, nic míň.

59
Odkladiště / Re:Allcom-ukončení činnosti.
« kdy: 06. 05. 2015, 20:50:15 »
Stassi- a ty si myslíš, že příslušný úřad zjedná v zárůční lhůtě nápravu? Já tomu tedy ani trošku nevěřím a tím pádem si nebudu kvůli jedné reklamaci drásat nervy :). Vůči zákazníkovi jsem zodpovědný já, takže mu ani nechci vysvětlovat, že až nějaký úřad zjedná nápravu a že až dotyčný zareaguje atd.... se možná dočká. Objednal jsem nové zboží, zítra dodám a bude vyřešeno. :)

60
Odkladiště / Re:Allcom-ukončení činnosti.
« kdy: 06. 05. 2015, 14:48:36 »
Přes státní správu se ovšem řešení nemusím dočkat nikdy a to mé klienty moc neuspokojí. To radši problém vyřeším na své náklady a k jejich spokojenosti.   :) Zajímala mě konkrétní informace o kontaktu, pokud je to ještě možné. Coby mělo, jak by mělo atd je mi k ničemu.

Stran: 1 2 3 [4] 5 6 ... 22