Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.
Stran: [1]
1
Set-top-boxy / Re:Reklamace Ariva 202
« kdy: 03. 09. 2012, 22:48:42 »
Každopádně prodejce nabízí provedení "pozáručního" servisního zásahu - pošlou polákům a ti prý dají vědět, co je špatně a co se tedy bude měnit a za kolik ... Jejich soukromý odhad je cena do cca 500 Kč.
2
Set-top-boxy / Re:Reklamace Ariva 202
« kdy: 03. 09. 2012, 14:00:42 »
Zdravím,
díky za odpovědi Přístroj je zakoupen v eshopu. Nemá smysl tay psát ve kterém, protože to na věci moc nezmění a předpokládám, že asi čtou i toto fórum ... Prodejce argumentuje tím, že přístroje oni neopravují ale posílají výrobci - tedy polákům a s těma prý absolutně není řeč. Což může být i pravda, pokud jsou stejní jako trhovci v Českém Těšíně ... Na přístroji je 4 nebo 6 šroubů, které jsou začerněné a opravdu by bylo patrné jejich odšroubování, nehledě na to, že pod jedním z nich je stále ještě zbytek fólie. Spíše mě irituje použití poměrně chatrné prosekané nálepky, která je z boku "na ráně" a podle mne je umístěna i vyrobena tak, aby byla co nejvíce náchylná na mechanické poškození.
Že se k ní dostala mimina je pro to, že box ležel na TV stolku vedle televize ...
O flashnutí se evidentně pokusil právě prodejce, telefonovali mi, že reklamaci nemohou uznat z výše zmíněného důvodu a že to vypadá na problém elektroniky - nekomunikuje s počítačem. Můj osobní tip byl na odjitý zdroj, protože povrch boxu byl zahřátý více než obvykle ...
M.N.
díky za odpovědi Přístroj je zakoupen v eshopu. Nemá smysl tay psát ve kterém, protože to na věci moc nezmění a předpokládám, že asi čtou i toto fórum ... Prodejce argumentuje tím, že přístroje oni neopravují ale posílají výrobci - tedy polákům a s těma prý absolutně není řeč. Což může být i pravda, pokud jsou stejní jako trhovci v Českém Těšíně ... Na přístroji je 4 nebo 6 šroubů, které jsou začerněné a opravdu by bylo patrné jejich odšroubování, nehledě na to, že pod jedním z nich je stále ještě zbytek fólie. Spíše mě irituje použití poměrně chatrné prosekané nálepky, která je z boku "na ráně" a podle mne je umístěna i vyrobena tak, aby byla co nejvíce náchylná na mechanické poškození.
Že se k ní dostala mimina je pro to, že box ležel na TV stolku vedle televize ...
O flashnutí se evidentně pokusil právě prodejce, telefonovali mi, že reklamaci nemohou uznat z výše zmíněného důvodu a že to vypadá na problém elektroniky - nekomunikuje s počítačem. Můj osobní tip byl na odjitý zdroj, protože povrch boxu byl zahřátý více než obvykle ...
M.N.
3
Set-top-boxy / Reklamace Ariva 202
« kdy: 31. 08. 2012, 10:54:01 »
Dobrý den,
"odešel" nám settopbox Ariva 202E a to takovým způsobem, že ani nesvítí kontrolka. Poslali jsme jej na reklamaci - máme ho cca půl roku - ale odepsali nám, že reklamace je neuznatelná z důvodu poškození plomby. Plombu seškrábala naše batolata. Nicméně, má na něco takového výrobce/prodejce nárok? Do přístroje jsme nezasahovali - objektivně lze ověřit podle stavu šroubů.
Díky za info, M.N.
"odešel" nám settopbox Ariva 202E a to takovým způsobem, že ani nesvítí kontrolka. Poslali jsme jej na reklamaci - máme ho cca půl roku - ale odepsali nám, že reklamace je neuznatelná z důvodu poškození plomby. Plombu seškrábala naše batolata. Nicméně, má na něco takového výrobce/prodejce nárok? Do přístroje jsme nezasahovali - objektivně lze ověřit podle stavu šroubů.
Díky za info, M.N.
Stran: [1]