Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - Delta 1

Stran: [1]
1
Skylink / Re:sat. přijímač Homecast HS-3200 CIIR
« kdy: 26. 06. 2016, 20:09:32 »
Dobrý den,u přijímače Homecast HS -3200 CIIR mi zmizela ikona s přesunutím kanálu,nevím co s tím -zůstala jen ikona oblíbené,vymazat kanál,přejmenovat kanál,zámek,nevím co s tím -přijímač mám 6 let,možná by to chtělo aktualizaci....
To je důsledkem právě nové aktualizace na L15, kdy si přístroj zapne ve FASTSCANu v posledním řádku LCN dle operátora.
Vyber dle uživatele a máš tam Ikonu zpět a jedeš po staru dle sebe!
A zárověň si vypni úsporný režim a máš zpět hodiny v pohotovostním stavu! ;)

2
Odkladiště / Re:Allcom-ukončení činnosti.
« kdy: 09. 05. 2015, 10:50:25 »
Zpravidla mají jiná čísla a pracují u jiných společností. ani se jim nedivím, byli to zaměstnanci a není to jejich problém.
Jistě, že to byli zaměstnanci, o těch se nebavím, ale o mob.tel. číslech! Ty patřily společnosti a také tam zůstaly! Řekl bych, že ten, kdo tam zůstal bude některé obsluhovat. Tedy zkusil jsi je nebo ne?!

3
Odkladiště / Re:Allcom-ukončení činnosti.
« kdy: 08. 05. 2015, 21:10:34 »
... Přínos diskuse pro mě je v tom, že zřejmě zde není nikdo, kdo má použitelný kontakt.  Mě by od "moudrých" stačil pouze funkční kontakt na danou firmu, nic víc, nic míň.
A co mobily obchodních zástupců Nejez..... atd..?! Ty jsou všechny hluché? Zkusil jsi je?

4
CS Link / Re: Media Vision dělá kontraproduktivní kampaň
« kdy: 28. 05. 2010, 08:38:09 »
Ano - souhlas. Ale v případě důchodců toto nefunguje. Oni jsou spíše naivní. Hlavně - co jsem pochopil z dotazů těchto poškozených lidí - operátorky jim prý tvrdili, že budou mít všechny placené programy už nastálo bezplacení a podobné nesmysly!! Čili je to opravdu jen o kontrole té dané operátorky, co věší abonentům bulíky na nosy!! Zdá se, že je Media Vision díky krizi nucena dělat i takovéto nepopulární kroky, ale čeho je moc, toho je příliš! Před minutou jsem tu měl stařečka se stejným problémem - proboha co tam v tom CS linku dělají??
S CS linkem jsem se snažil jednat ohledně omezení telemarketingu,neboť zákazníky otravují třebas celý týden a to i o víkendech!Nejde jen o karty,ale také o předplatné,kde operátorky mlží a říkají jen polopravdy! :'( Avšak bez úspěchu! >:( Jediné co ti mohu doporučit -vymaž tel.číslo na zákazníka a zadej tam nesmyslné devíti místné číslo a pak je klid!!! Pokud bude CS link něco chtít,tak ať to hezky dá do obálky a rozešle!Každý si to v klidu zhodnotí !

Stran: [1]