reklama

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - tmtv

Stran: [1]
1
Hmmm...
A jaký měla celá ta věc výsledek? Operátor dostal pokutu 25000,- Kč. Což pro něj znamená asi to samý, jako když mě někde obchodník natáhne o pětikorunu. Proto nevyužil opravných prostředků, 25K zaplatil a osoba, která za řečeným neinformováním stála, byla potrestána / propuštěna.
Ale hlavně je tu jeden spokojený "zákazník", jak to tomu zlému gigantovi natřel. Houby s octem...       

O pokutě to přeci vůbec není. Cílem bylo zjistit, jestli opravdu může operátor měnit programy v balíčcích bez možnosti odstoupit od smlouvy, jak tvrdili někteří diskutující v tomto tématu. A také samozřejmě přestat platit za službu, o kterou už vzhledem ke změně programů nemám zájem. Obojí se povedlo.


Správná odpověď na můj dotaz "Může "jen tak" odebrat tento kanál z nabídky nebo se proti tomu lze nějak bránit?" tedy byla: Ano, může jen tak odebrat jakýkoli kanál a ano, lze se proti tomu bránit odstoupením od smlouvy, na které máte díky této změně nárok. (to, že odstoupení od smlouvy JE obrana proti tomu, že změnili kanály v balíčku a já se službou nadále nejsem spokojen snad nebudete znovu rozporovat)


Zaujímavá logika. Aplikujem Váš postup do bežného života - pracujete vo firme a tá Vám zoberie niektorý benefit. Nielen Vám, ale aj ďalším desiatkam ľudí. Podľa Vašej logiky sa budete proti tomuto brániť tak, že dáte výpoveď a je to vybavené. Vy ste bez práce a firma si naďalej podniká a ľudia v nej naďalej pracujú....

Ja vidím riešenie v tom, že sa ľudia spoja, začnú rokovať so zamestnávateľom a pokúsia sa zrušený benefit vrátiť späť, napr. aj aj za cenu štrajku, alebo hromadnou výpoveďou.

Tak pokud mám možnost jít pracovat do lepší firmy, která ten benefit má a zaměstnancům ho neruší, proč toho nevyužít. V mém případě jsem přešel na službu SledovaniTV, kde platím měsíční paušál bez závazků a nepotřebuji ani žádný set-top-box, protože mají aplikaci do smart tv.

O tom, že ste už k 15.8.2017 (alebo neskôr) využili možnosť odstúpenia od zmluvy a spoločnosť Vám to zamietla NIE JE V DISKUSII ANI SLOVO!!!! Ako som písal - ja nemám kryštáľovú guľu a naozaj netuším aké kroky ste podnikli predtým, ako ste sa začali pýtať. Keby ste už na začiatku napísali, že ste sa od zmluvy pokúsil odstúpiť v zmysle VOP a oni to zamietli, tak je to niečo iné. Majte sa.

Ale inak - 28.10.2017 som Vám napísal:
Citace
Ako som už napísal včera - veľmi pochybujem, že by T-Mobile urobil takú školácku chybu a svojich zákazníkov o zmene neinformoval. Ale ak tú chybu urobili, tak si tú pokutu zaslúžia - a potom máte moje ospravedlnenie....
Dokázali ste, že pár osôb v T-Mobile boli amatéri a spoločnosť ako taká si za neznalosť svojich zamestnancov pokutu zaslúži. Ale stále trvám na tom, že odstúpenie od zmluvy nie je obrana pred krokom spoločnosti (VH1 Vam to nevrátilo), ale logická reakcia zákazníka, ktorý si službu platí len kvôli jednomu programu (troška drahý program).

Ano, máte pravdu, to jsem ani nezmiňoval. Čekal jsem, jestli mi někdo napíše, že tuto možnost opravdu mám, zatímco v diskuzi spíše padly výlevy typu:

Pán zřejmě žil několik let na pustém ostrově  :D Operátor může měnit nabídku směrem nahoru i dolů a to i bez vědomí klientů. Sestim smiřte  ;)   
A zistoval si aj to, ci moze operator "len tak" pridat 4 nove stanice??? Ci proti tomu sa branit nebudes?

2
Pořád si asi nerozumíme. ČTÚ rozhodlo, že mě T-Mobile měl informovat o této změně a v souvislosti s tím mě měl i poučit o tom, že mám možnost od smlouvy odstoupit bez sankce a toto mi umožnit.

Správná odpověď na můj dotaz "Může "jen tak" odebrat tento kanál z nabídky nebo se proti tomu lze nějak bránit?" tedy byla: Ano, může jen tak odebrat jakýkoli kanál a ano, lze se proti tomu bránit odstoupením od smlouvy, na které máte díky této změně nárok. (to, že odstoupení od smlouvy JE obrana proti tomu, že změnili kanály v balíčku a já se službou nadále nejsem spokojen snad nebudete znovu rozporovat)

T-Mobile však o žádném odstoupení od smlouvy nechtěl ani slyšel a nejednalo se podle něj o změnu, na kterou by mě měli vůbec upozorňovat. Neinformovali mě tedy naprosto záměrně. O tom byl celý tento spor, takže Váš argument o tom, že si nejsem schopný přečíst smlouvu padá, neboť samotnou smlouvu nerespektoval ani T-Mobile. Mou výpověď zamítli s tím, že se nejedná o změnu, na kterou by se tato zákonná možnosti vztahovala.

Pokud by T-Mobile splnil svou informační povinnost a podle zákona by mi sdělil má práva, nemusel bych sem psát tento dotaz.
Smlouva je ukončena až díky zásahu ČTÚ!

Nevím tedy, proč byste chtěl pokutovat koncového zákazníka za to, že mu gigant T-Mobile upírá jeho práva, porušuje smlouvu i zákon a koncový zákazník, jakožto slabší strana v daném smluvním vztahu si není jistá, jak se bránit?!

3
Nelze, rozhodnutí nabylo právní moci, T-Mobile nevyužil žádné opravné prostředky.


4
Vaše spekulace myslím můžeme už držet stranou, ČTÚ rozhodlo jasně pokutou ve výši 25 000 Kč.


5
Já tomu textu rozumím velmi dobře, zato vy asi nerozumíte tomu, co celou dobu řeším. Od začátku se dotazuji na to, jak řešit to, že mi operátor změní programovou nabídku bez mého souhlasu. Když jste tak chytrý, proč jste hned v prvním případě nenapsal, že operátor na to má právo, pokud mě o tom dostatečně informuje a umožní mi službu vypovědět bez sankce?
Mně by výpověď bez sankce vyhovovala, jelikož jsem službu sjednal 2 měsíce před odebráním VH1, a to právě kvůli kanálu VH1. Zbytek chytám na digitálu nebo mě nezajímá. Jsem si jistý, že mně o změně operátor neinformoval žádným způsobem, dokonce o tom nejprve ani nevěděl žádný ze specialistů T-Mobile TV na infolince, až po třech dnech mi sdělili, že VH1 bylo přesunuto do jiného balíčku a na žádnou výpověď bez sankce nemám nárok. Kdyby mi možnost výpovědi sdělili, neptal bych se tady.
Raději vůbec neodpovídejte, pokud chcete celou diskusi vést jen útočnými příspěvky jako doposud, já diskutuji celou dobu slušně a věcně a to samé bych čekal od Vás.

6
A zistoval si aj to, ci moze operator "len tak" pridat 4 nove stanice??? Ci proti tomu sa branit nebudes?
Já jsem se o žádné 4 nové a nezajímavé kanály neprosil a za celou dobu jsem na ně ani jednou nepřepnul.

Ostatním děkuji za milé rady, ČTÚ má naštěstí jiný názor...
Citace
Úřad na základě výše uvedeného má důvodné podezření, že se společnost T-Mobile Czech
Republic a.s. dopustila přestupku podle § 118 odst. 14 písm. v) zákona o elektronických
komunikacích účinného do 1. 9. 2017. Podle § 118 odst. 22 písm. b) téhož zákona správní
orgán za výše uvedený přestupek uloží pokutu až do výše 10 000 000 Kč.
Na základě výše uvedeného Vás Úřad informuje, že bude zahájeno se společnosti T-Mobile
Czech Republic a.s. v této věci správní řízení.


7
T-Mobile TV dnes přidalo 4 nové kanály do základního balíčku (Nat Geo Wild HD, Auto motor a sport HD, Československo/ Festival Cinema HD a Dorcel TV HD) a současně ze základního balíčku odebralo hudební kanál VH1. VH1 jde nyní naladit jen ve vyšších balíčcích - standard a premium. Může "jen tak" odebrat tento kanál z nabídky nebo se proti tomu lze nějak bránit?

Více info:
http://www.dsl.cz/clanky/t-mobile-spousti-4-nove-hd-kanaly
http://www.rozhlas.cz/digital/televize/_zprava/tmobile-tv-pridava-ctyri-nove-stanice-v-hd-nick-jr-konecne-v-cestine--1748121

Stran: [1]

reklama