reklama

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - Pamětník

Stran: [1] 2 3 ... 164
1
Zdravím Andreji,
to byla možná jen nemístná reakce na podobné případy, kdy jsou tady uváděna % u příjmových podmínek TV tunerů v TV a STB, což je často silně kritizováno.  ;)

Z těch díků ale bohužel nepoznám, zda různé umístění filtrů, zádrží před a po, může pomoci univerálně i jiným, s jejich HW a tamními podmínkami. Zejména, když se to mixuje s podmínkami šíření a DX. Ale jako celek je to zajímavé a publikování hodné.  :)

2
Jak se z těch dílků spočte SNR?  ;)  :P

3
Ono není tak jednoduché to posoudit bez znalosti věci. Ví někdo, v jakém věku byla ona labuť? Vztahoval se na ní tarif pro děti do 3 let, 6 let, nebo 10-15 let? Byla ještě dítětem, nebo už dospělákem? Je z kategorie malé zvíře, i když necestovala v pevné schráně s nepropustným dnem? V obsáhlém ceníku jsem nenašel žádný tarif, který by se týkal cestování na střeše a ne v dopravním prostředku. Má osobní doklad, na základě kterého by jí byla vydání příslušná slevová karta a která?

4
Škoda toho magického oka, bez něj to už vypadá moc moderně, žádné retro  ;D

5
Dnes jsem využil bezplatný voucher do automyčky. Preventivně jsem odšrouboval anténu ze střechy. Po odjezdu se mi jako vždy po nastartování motoru automaticky zapnulo autorádio a normálně hrálo i bez znovu nasazené antény. To mne udivilo a dost dlouho mi trvalo, než jsem odhalil důvod. V autě mám, kromě klasického integrovaného autorádia bez tuneru pro DAB+, dobastlené i další rádio s DAB+ tunerem kvůli testování mobilního digitálního příjmu. A ono se spustilo právě toto rádio, které má na předním skle nalepenu svojí anténu a na té střešní je samozřejmě nezávislé. Čili jsem neobjevil, že rádio pro DAB+ ani nepotřebuje anténu, jen jsem si neuvědomil, které rádio právě hraje.  ;D :P

6
Ona ta % na různých STB a TV mohou znamenat i jiné parametry síly a kvality signálu. I při stále stejné anténě, jejím směrování, zesilovači, může stejný vysílač změnit podmínky příjmu při změně kanálu, nebo normy. Třeba vysílání DVB-T2 z Bavorska se vyznačovalo 100% sílou signálu a 0% kvalitou. Pomohlo jiné nastavení anténní soustavy, hlavně přesměrování.

7
S % je každá varianta možná, ale i jen metoda pokus/omyl.  ;)

8
Jen pro zajímavost jsem dal na střechu v Praze 4 malou L-P anténku s LTE filtrem Sencor SDA 612, kterou jsem připojil k malému TV téže značky Sencor SPV 7012T a načetlo a uložilo se 131 stanic na 18 kanálech, ovšem včetně TESTu na frekvenci 762 MHz, ještě před tím, než nám začnou vypínat DVB-T. Tím se nechci vychloubat, jen konstatuji.....  :)

9
 :-[ Dík za nakopnutí, na to jsem zapomněl  :-[

10
Není to sice moc důležitá informace, ale mám z posledního víkendu novou zkušenost. Do auta jsem si již dříve přibastlil nejlevnější autorádio s DABem i s nalepovací anténkou na předním sklu. Po Praze to hraje celkem obstojně, ale nestudoval jsem detailně všechny MUXy. Při dřívějších cestách na chalupu, JZ od Plzně, jsem DAB asi v půli cesty do Plzně musel vypnout a přepnout na VKV v integrovaném autorádiu. Nyní DAB hrál celkem bez výpadků téměř po celé cestě. Změnilo se něco na vysílání DABu tímto směrem? Omlouvám se, ale na dálnici jsem neměl čas na lovení údajů o čísle kanálu a úrovni signálu. Měl jsem puštěný ČRo Brno......

11
Tak nevím. Buď tam chybí "S" nebo "ˇ", ale to by byl nějaký nový seniorský titul?  ;D

12
...... kdyz  uz mluvit do televize, tak odborně......
Jinak vedeli jste ze na toto tema hoří na internetu masivni diskuse? Dle nekterych treba asi cestovali casem do budoucnosti. A podobně a když jsem jim napsal ze jedno je palac a druhé O.D a palac je starsi tak to moc lidi nepochopilo, ze existuje budova s podobnym nazvem co je starší, kazdy si totiz vybavi tu "novější".
Také jsem zaregistroval, podle mne, zbytečné diskuze o "vymyšlené" srpnové kauze. Řekl bych, že většina diskutujících ví jen to, kdy byl otevřen OD Kotva, že to bylo až uprostřed sedmdesátých let. Dá se předpokládat, že pamětnice srpnové příhody byla místní a ti léta používají pojem Kotva. Když jsem tam šel nakoupit, řekl jsem "Jdu do Kotvy". Když jsem si v paláci kupoval letenku, opět jsem "Šel do Kotvy". Podobně to bylo s biografem Kotva. Nikdo po něm nemusel pátrat, byl v Kotvě, tedy pro hnidopichy v paláci. Nebo bylo chybou stavitelů OD Kotva, že použili místní název, mimochodem pěkný a zažitý a nevymysleli něco podobného jako pro sesterský Máj, s dalšími jmény Kmart, Tesco, MY?

Z jiného soudku. Dá se předpokládat, že paní bylo v roce 1968 něco kolem 20 let, nyní jí tedy může být přes 70. A to byste po ní chtěl, při vzpomínkách na pohnutou dobu před 50 lety, aby "do televize mluvila odborně"? Vždyť to neumí ani TV reportéři a moderátoři. Dále mi to "pochybování" o pravdivosti zážitku tak trochu v malém připomíná zpochybňování holokaustu. Doufám, že za pár let se na okupaci v srpenu 1968 nezapomene, nebo to někdo nepřetransformuje na internacionální pomoc.

Jinak tímto končím svojí účast v tomto tématu, protože vlastně k žádné chybě v TV vysílání nedošlo.

13
Tedy měla říci že utikala do palace kotva, ne obchodniho domu kotva ;)
To mne tedy nenapadlo, že po desítkách let by měla pamětnice nejlépe uvádět číslo parcely, kam se v srpnu 1968 utíkala schovat před Rusáky. Ona Wikipedia nabízí i jiné informace:"Palác byl postaven pro všeobecnou pojišťovací společnost ve Vídni; kromě kanceláří v něm byl obchodní dům, kino, tančírna a luxusní byty.". Pro místní byl a možná i stále je Kotvou ten palác i O.D.. Každopádně si paní nevymýšlela, ani pravděpodobně nechtěla uvést v omyl některé šťouraly.

No jo, vlastní chyba se nerada připouští..... ;)

14
Na čt 2 vyprávěla nějaká paní že utikala před rusy 21.8.1968 do  O.D. Kotva. Pokud vim tak O.D. Kotva byl postaven až v roce 1975, asi se nekomu pletou letopočty.... A nikdo tu informaci pred odvysíláním neověřil.
V letech 1967 až 1970 jsem bydlel o pár ulic vedle. A v té době tam byl Palác Kotva, postavený již v roce 1928. Ten mimo jiné sloužil v padesátých letech armádě, od roku 1959 tam sídlila pražská pobočka Československých aerolinií a až v roce 1974 byl v proluce vedle postaven nový obchodní dům totožného jména. Připojená fotka je sice z doby, kdy už stál nový OD Kotva, ale na fasádě vedlejšího, původního, Paláce KOTVA je jasně vidět nápis se jménem paláce.

Pokud někdo hledá chyby na jiných a důvod protestu si neověří, potom se může chybně pozastavovat nad tím, že v roce 1968 někdo od Paláce Kotva utíkal před Rusy. Já jsem sice přímo neutíkal, ale bydlel jsem na Haštalském náměstí, kde v roce 1968 sídlilo jedno z velitelství okupačních vojsk SSSR, čili jsem si také své užil.

15
Takhle to dopadne, když si někdo z ohrádky pro domácí mazlíčky udělá anténu na rádio  ;) :) :D ;D

Stran: [1] 2 3 ... 164

reklama