reklama

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - Aleš Miklík

Stran: [1]
1
O serveru DigiZone.cz / Re:Recenze starších přijímačů
« kdy: 22. 01. 2017, 09:48:07 »
Zpoplatnění se týká pouze testů starších než dva týdny od vydání, takže pravidelní čtenáři Digizony, kteří na ni chodí denně nebo týdně, o nic nepřijdou. Zaplatit tak za test musí hlavně návštěvníci, kteří najdou test vyhledávačem dlouho po vydání, protože zvažují koupi daného přístroje a kteří jinak nepatří mezi aktivní čtenáře Digizony. Věřím, že tímto nastavením se zpoplatnění dotkne velmi malé části komunity DZ (přístup k textům mají samozřejmě také předplatitelé).

2
O serveru DigiZone.cz / Re:Záhadné mizení příspěvků
« kdy: 21. 05. 2015, 13:19:15 »
Kam se v tom případě očividně přidaný názor poděl a jak mi zaručíte, že se podobná situace nebude opakovat? S tímto jsem se zatím na žádném diskusním fóru nesetkal. Prostě když je názor přidaný musí o tom existovat nějaký log. Minimálně ten že moje IP adresa lognula váš server. Já opravdu nejsem BFU, mě počítače živí a takovou triviálnost jako přidání názoru na diskusní fórum prostě musím ovládat.

Mrzí nás to, ale zaručit vám, že se někde mezi webem a zemí nestane chyba, vám nemůžeme, i když bychom rádi. Udělali jsme maximum pro zjištění, co se mohlo stát a příčinu jsme nenašli (k těm logům - vzhledem k vámi popsané diagnóze, kdy se měl zobrazit názor jako vložený, by musel být i zapsaný v databázi, takže procházet miliardy řádků v logách webserveru by bylo v tomto případě zbytečné, protože v databázi žádná "díra" v řadě ID názorů není). Mnohem důležitější než technická chyba je ale pro nás ověření toho, že váš názor nesmazal žádný člověk, ať už omylem nebo záměrně. To by byl totiž problém mnohem větší.

3
O serveru DigiZone.cz / Re:Záhadné mizení příspěvků
« kdy: 20. 05. 2015, 09:01:50 »
Není nutné, aby někdo záměrně lhal, samozřejmě může jít i o technickou chybu, i když na naší straně jsme udělali maximum, abychom ji lokalizovali. V databázi názorů nám žádný nechybí, takže nemohl být smazaný, zároveň mezi smazanými také není. V tuto chvíli nemáme kam dál se pohnout, protože okolnosti situace žádnou další stopu nedávají (chyby na webu typu internal server error, cookies nebo rozpadlý layout by nevedly ke vložení názoru s jeho zobrazením tak, jak ho popisujete). Každopádně zásadní pro nás v tuto chvíli je, že vám prokazatelně nikdo (z redakce ani jinde) záměrně názor nesmazal.

4
O serveru DigiZone.cz / Re:Záhadné mizení příspěvků
« kdy: 18. 05. 2015, 08:43:24 »
Ono taky záleží na tom, jak redakce schvaluje příspěvky...někdy se občas zapomene, že?

Pokud ano, tak by to nebyl tento případ, protože to bychom ten názor měli na serveru jako vložený, pouze neschválený. My ho tu ale nemáme vůbec.

5
O serveru DigiZone.cz / Re:Záhadné mizení příspěvků
« kdy: 16. 05. 2015, 20:08:22 »
Chápu, ale při internal server erroru by se nezobrazil ten názor jako odeslaný.
No, nejlepší bude, když to prozkoumají naši programátoři, podnět je to určitě důležitý a díky za něj.

6
O serveru DigiZone.cz / Re:Záhadné mizení příspěvků
« kdy: 15. 05. 2015, 20:10:49 »
Nic takového se mi nedaří ověřit, žádný takový smazaný názor neevidujeme. Požádám ale ještě naše programátory, aby to prověřili např. v logu serveru.

7
O serveru DigiZone.cz / Re:Záhadné mizení příspěvků
« kdy: 14. 05. 2015, 20:34:07 »
Mazání názorů obecně na našich webech se snažíme udržovat v přísně vymezených hranicích a na základě jasných pravidel (odsouhlasí je každý, kdo nový názor vkládá). Pro kontrolu, že někdo v redakci "nesáhne vedle", máme hned několik mechanismů - úprava názoru (bez jeho smazání) je možná pouze s veřejným uvedením důvodu a každé úplné smazání se zase zapisuje do interní databáze v našem redakčním systému, kterou nemůže nikdo z redakce upravovat. Můžeme proto každý podobný zásah snadno prověřit.

Když se do oné databáze dívám teď, tak na Digizoně byl poslední názor smazaný 5. 5. Můžete upřesnit, kdy a kde (URL) jste některý ze smazaných názorů vkládal a pod jakým loginem? Případně pamatujete si, co se vám po odeslání zobrazilo (někdy se i nám stane, že např. místo odeslání klikneme na náhled)?

8
O serveru DigiZone.cz / Re:Jak často čtete Digizone?
« kdy: 28. 04. 2014, 10:44:54 »
Mobilní verze webů internet infa jsou vůbec takové na hlavu postavené. Stačí jednou mobilem kouknout na plnou verzi a příště se už mobilní verze nezobrazí ani přes adresu mobilní verze. Je třeba promazat cookies, aby to začalo znovu fungovat.

Není nutné mazat cookies, dole (na plném webu i na mobilní verzi) je odkaz na přepnutí (pravda je, že to možná neplatí pro diskusní fórum). Ten si vaši volbu zapamatuje i pro příště, ale stále tam zůstává.

9
Myslím, že toto by se dalo elegantně vyřešit místo placení za článek, by se platilo jednodenní "členství", které zpřístupní všechny prémiové články aktuální i v archivu.
Právě takhle funguje předplatné, jenom je zatím na rok. Kratší období ale zřejmě také nabídneme.

10
Zvažujeme ale další varianty pro fyzické osoby včetně cenových modelů a dříve či později některý vyzkoušíme.

Děkuji, pane Miklíku. Jsem rád, že i v Internet Info jsou lidé, které názory čtenářů opravdu zajímají a zamýšlejí se nad nimi. Myslím, že i z diskuzí vyplynulo, že čtenářům ani tak nevadí princip zpoplatnění některých článků, jako spíše nasazená cena, která je opravdu šitá zejména pro firmy z oboru a ne pro běžné čtenáře. Přitom i pro ně, nebo některé z nich, mohou být některé informace a analýzy zajímavé.

Uvědomujeme si to a rozhodně vaše podněty nehážeme implicitně do koše. Potřebujeme si vyhodnotit první období a reakce firem i vás čtenářů a podle toho upravit celý model, aby měl co největší přínos pro všechny strany. Do té doby budeme rádi, když nám zachováte přízeň :)

11
Chápu váš pohled, je celkem logický.
Musíme ale zvažovat víc hledisek, včetně oprávněného pohledu naopak lidí, kteří si některý článek zaplatili, a pokud bychom ho nyní dali všem, cítili by se ošizeni - stačilo počkat a měli by ho zdarma také, což předem nevěděli. Co se týče obrázku o tom, co je v placené sekci, je rozdíl mezi rozhovory a analýzami. Rozhovory jsme vydávali dlouho předtím, nyní jsou hlavně obsažnější a delší, typově však asi víte, jak vypadají. U analýz je na zvážení, jestli skutečně některou starší denní nezpřístupnit, to je dobrý podnět.
Firmy, na které zejména je cíleno předplatné kvůli analzýám, mají možnost získat měsíc zdarma už nyní. U jednotlivců to bohužel není možné, neohlídali bychom, zda si někdo registruje neustále nové účty. Zvažujeme ale další varianty pro fyzické osoby včetně cenových modelů a dříve či později některý vyzkoušíme.
Myslite, ze to stejne vidi i predplatitele placenych filmovych kanalu, kteri maji moznost film videt oproti beznemu, volne dostupne vysilani sledujicimu divakovi a ten stejne hyka ve chvili, kdy se film objevi i na Nove? Asi ne. Nerikam, ze tyden je doba optimalni, nicmene zpristupneni urciteho typu clanku(rozhovory, at uz s pani z Novy, ci odbornikem z Primy) by bylo fajn.

Nejsem si jistý, jestli je to vhodná analogie. V online světě není běžné, že tentýž obsah se později objeví jinde - alespoň tedy ne u exkluzivních věcí, které jsou předmětem placených služeb. A pokud ano, je to spíš často špatnou volbou tématu (zpravodajství ad. obsah, který je možné získat jinak než předplatným). Když se podíváte, jak se ke svému placenému obsahu chová většina online vydavatelů, je pozdější odemykání spíš výjimkou než pravidlem. Ale jak jsem už zmínil, u ukázkové starší analýzy sledovanosti, kde je menší ztráta hodnoty (nikdo by si už asi starší data nekoupil), to dává celkem smysl.

12
Chápu váš pohled, je celkem logický.
Musíme ale zvažovat víc hledisek, včetně oprávněného pohledu naopak lidí, kteří si některý článek zaplatili, a pokud bychom ho nyní dali všem, cítili by se ošizeni - stačilo počkat a měli by ho zdarma také, což předem nevěděli. Co se týče obrázku o tom, co je v placené sekci, je rozdíl mezi rozhovory a analýzami. Rozhovory jsme vydávali dlouho předtím, nyní jsou hlavně obsažnější a delší, typově však asi víte, jak vypadají. U analýz je na zvážení, jestli skutečně některou starší denní nezpřístupnit, to je dobrý podnět.
Firmy, na které zejména je cíleno předplatné kvůli analzýám, mají možnost získat měsíc zdarma už nyní. U jednotlivců to bohužel není možné, neohlídali bychom, zda si někdo registruje neustále nové účty. Zvažujeme ale další varianty pro fyzické osoby včetně cenových modelů a dříve či později některý vyzkoušíme.

13
Máte někdo zkušenosti s centrálním řízením radiátorů? Dal bych přednost ethernetovému řešení, ne bezdrátu, protože mám u každého radiátoru už vyvedený kabel. Jakou centrální jednotku zvolit?

Stran: [1]

reklama