Fórum Digizone.cz

Hlavní témata => Satelitní digitální vysílání (DVB-S) => Skylink => Téma založeno: Ivan z Kolína 30. 03. 2015, 14:51:56

Název: T-Mobile už pokutě neunikne, není-liž pravda?
Přispěvatel: Ivan z Kolína 30. 03. 2015, 14:51:56
Tak český T-Mobile si zřejmě myslí, že lze stejný trik (ten se zavedením pravidelného servisního poplatku u karty, která byla deklarována a zaplacena jako předplacená, bez časového omezení) předvést dvakrát. Podle mě by ale měli mít smůlu. Časově nemozenou funkci karty slibující T-Mobile totiž, narozdíl od pohrobků SkyLinku a CSlinku, stále existuje, podle všeho je bonitní (pokuta by neměla jen deklarativní efekt) a navíc jde o firmu registrovanou k podnikání v ČR, takže neplatí ani onen dementní argument ČTÚ, že cizí firmu za klamání spotřebitele nemůže postihnout (byť působila na českém trhu a klamala českého spotřebitele, s použitím českých médií).

Ostatně, i ve vyjádření T-Mobile, které stále ještě visí na jejich stránkách, viz https://www.t-mobile.cz/televize, je jasně řečeno Nebylo potřeba podepisovat novou smlouvu, protože podmínky služby a nemění stejně jako nedochází aní ke zvýšení ceny za službu. Nové jsou jen údaje pro platbu.

Cena za službu byla nula (předplaceno v ceně karty, výrazně vyšší než u karet M7 podléhající poplatku), takže jakýpak SerPo, že? A pokud SerPo, pak s pokutou pro T-Mobile za klamavou reklamu. Tohle podle mě T-Mobile neustojí, už jen kvůli poškození dobrého jména, které v tvrdé mobilní konkurenci docela dost potřebuje ...

P.S. Vůbec nechápu proč tyhle čistě obchodní věci neřeší jako každý jiný spotřebitelský podvod ČOI. ČTÚ v tom jednak neumí chodit (logicky, ten úřad má na starosti něco trochu jiného než postihovat obchodní triky), druhak je prorostlý kamarádíčky na každém kroku (český telekomunikační rybník je menší než malý, já na bráchu - brácha na mě), jednoduše jsou podjatí. No nic, podám teda podnět jak na ČTÚ, tak k ČOI. Oni už si s tím soudruzi snad nějak poradí  ;)
Název: Re:T-Mobile už pokutě neunikne, není-liž pravda?
Přispěvatel: pevy 30. 03. 2015, 15:12:26
Naprosto souhlasím s tím, že T-mobile jsou lháři a v tomto ohledu jde o podvod. Pokuta by jim opravdu velmi slušela. Ale nevěřím, že se jim něco stane v tomhle našem postbolševickém státečku, zde se jim opravdu nestane vůbec nic....
Název: Re:T-Mobile už pokutě neunikne, není-liž pravda?
Přispěvatel: Jaroslav Honzík 30. 03. 2015, 15:32:33
T mobile už nema žadnou zodpovědnost, jelikož vše přebral skylink, a ten si se službou po tmobilu muže delat co chce, tudíž udela klasickou skylinkizaci. Tak proč jit po tmobile, když službu převzal skylink?
Název: Re:T-Mobile už pokutě neunikne, není-liž pravda?
Přispěvatel: Karlos68 30. 03. 2015, 15:34:21
Podmínky poskytování služeb T-Mobile Televize

https://www.t-mobile.cz/dcpublic/OP-T-Mobile_Televize.pdf

Když to řeknu jednoduše po 24 měsích od aktivace,si může dělat T-mobile co chce!
Název: Re:T-Mobile už pokutě neunikne, není-liž pravda?
Přispěvatel: Dan Rozsíval 30. 03. 2015, 15:44:00
Zbytečný humbuk. To že zavedou SP se přece čekalo a vědělo hned od začátku.
Název: Re:T-Mobile už pokutě neunikne, není-liž pravda?
Přispěvatel: Ivan z Kolína 30. 03. 2015, 15:53:43
Když to řeknu jednoduše po 24 měsích od aktivace,si může dělat T-mobile co chce!

A to vidíte konkrétně v jakém ustanovaní toho cancu?

Mimochodem, i kdyby tomu tak bylo, veřejná obchodní nabídka nesmí být v rozporu se smluvním ujednáním. Obchodní podmínky mohou obchodní nabídku zpřesňovat, ale nikoli popírat.

Podle mě hlavní výhoda SkyLinku a CSlinku byla, že je M7 koupil, čímž ty firmy de facto i de iure zanikly. U T-Mobile je to docela jiná opera. Oni veřejně slíbili spotřebitelům časově neomezené dekódování, takže oni měli zajistit, aby deklarované podmínky splnil i jejich nástupce. Není možné, aby se někdo přeprodejem služby zbavil odpovědnosti za veřejný příslib, který s ní byl spojený. Tenhle bordel po česku už prostě musí jednou skončit!
Název: Re:T-Mobile už pokutě neunikne, není-liž pravda?
Přispěvatel: Dan Rozsíval 30. 03. 2015, 16:00:14
Je to sice krásné co píšeš ale zbytečně ztrácíš čas. Bohužel. Ale to uvidíš časem sám.
Název: Re:T-Mobile už pokutě neunikne, není-liž pravda?
Přispěvatel: Karlos68 30. 03. 2015, 16:04:57
Nad rámec Všeobecných podmínek se smluvní strany dohodly, že
společnost T-Mobile je
oprávněna ukončit
kteroukoliv Účastnickou
smlouvu (uzavřenou na dobu určitou i neurčitou)
písemnou
výpovědí
s výpovědní dobou 30 dnů ode dne jejího doručení na
adresu Účastníka nebo doručení do schránky T-Box (podle toho, co
nastane později) v případě, že
se rozhodne z ekonomických,
technických či obchodních důvodů ukončit či omezit poskytování
Služby T-Mobile Televize.
Název: Re:T-Mobile už pokutě neunikne, není-liž pravda?
Přispěvatel: Alex Gaga 30. 03. 2015, 20:05:47
Hlavně platí, že při změně podmínek k horšímu (což tady je) může zákazník bez jakýchkoliv sankcí odstoupit od smlouvy, takže se ho pak nějaký servisní poplatek již týkat nebude. Opravdu humbuk pro nic.
Název: Re:T-Mobile už pokutě neunikne, není-liž pravda?
Přispěvatel: Stefan Bukovan 31. 03. 2015, 21:08:55
Evidentne niekto ZASPAL DOBU.... T-Mobile televize ukončila svoju činnosť k 30.11.2014 a od 1.12.2014 sú všetci jej zákazníci prevedení k Skylinku.. Takto to funguje vo vyspelom svete a dokonca aj v Rusku - keď skončí nejaký operátor, jeho zákazníkov preberá iný operátor.... Podľa medializovaných informácií boli všetci zákazníci T-Mobile o zmene informovaní....

Ak skončí napr. nejaká reštaurácia, ktorá svojim praidelným zákazníkom poskytovala obed za polovicu, tak som zvedavý ako budú tí zákazníci žiadať tú istú zľavu u niekoho, kto skrachovaný podnik PREVEZME....

Název: Re:T-Mobile už pokutě neunikne, není-liž pravda?
Přispěvatel: Alex Gaga 31. 03. 2015, 21:35:58
Ovšem tady je to poněkud jinak, TM nekrachnul, ale převedl veškerá práva a povinnosti vyplývající ze smluvního vztahu na třetí osobu a ta práva a povinnosti tedy přijímá.
Název: Re:T-Mobile už pokutě neunikne, není-liž pravda?
Přispěvatel: Stefan Bukovan 01. 04. 2015, 09:59:49
Takže ak napr. Tesko predá svoje Supermarkety a Hypermarkety v ČR napr. spoločnosti Albert, ale ponechá si Tesko Mobile a službu Banaxi (a veľkoobchodný sklad), tak Albert bude musieť v získaných obchodoch akceptovať všetky zľavy a kupóny vyplývajúce z Tesko Clubkard?

Alebo tak, ako M7 plní povinnosti vyplývajúce zo zmlúv uzatvorených medzi Skylinkom a CSlink a ich zákazníkmi???? pokiaľ viem, tak M7 dostalo pokuty za KLAMLIVÚ REKLAMU (pretože v dobe, keď ohlásili SP bežala ešte reklama tvrdiaca o príjme bez poplatkov), nie za vlastný SP.... Alebo mi niečo ušlo?
Název: Re:T-Mobile už pokutě neunikne, není-liž pravda?
Přispěvatel: Alex Gaga 01. 04. 2015, 11:02:36
Dokud ty slevy a kupóny nezruší, tak ano. Ukázkovým případem je např. zákonná záruka, kdy na zboží, které si člověk koupil v Intersparu, bude záruku uplatňovat v Albertu, protože ten převzal celou původní síť Interspar.

Každopádně - a už jsem to psal - pokud M7 změní obchodní podmínky pro zákazníka k horšímu, tak ten má právo odstoupit od smlouvy. Ostatně ty obchodní podmínky to i přímo deklarují.
Název: Re:T-Mobile už pokutě neunikne, není-liž pravda?
Přispěvatel: Stefan Bukovan 01. 04. 2015, 12:42:06
Ta k o čom sa tu vlastne bavíme? T-Mobile skončil s poskytovaním služby sat. TV, zákazníkov previedol k Skylinku a je len na Skylinku ako zmení podmienky a čo bude ďalej garantovať (mimo zákonom určené garancie - čo je napr. záručná doba). Kto mal s tým problém, mohol k 1.12.2014 (alebo neskôr) odstúpiť od zmluvy, ďalší môžu odstúpiť od zmluvy pri zmene ceny...  Jediný problém majú ľudia, čo sú u T-Mobile televize krátko a nevyužili ešte celé "bezplatné obdobie" - na odstúpenie je myslím len 2 mesiace po zmene ceny....
Název: Re:T-Mobile už pokutě neunikne, není-liž pravda?
Přispěvatel: Ivan z Kolína 01. 04. 2015, 12:59:23
Každopádně - a už jsem to psal - pokud M7 změní obchodní podmínky pro zákazníka k horšímu, tak ten má právo odstoupit od smlouvy. Ostatně ty obchodní podmínky to i přímo deklarují.

Odstoupením od smlouvy se ale rozumí vrácení peněz, že? Když si třeba v nějakém autoservisu předplatím na 10 let pravidelnou každoroční servisní prohlídku a někdo ten servis koupí, tak by měl buď závazek převzít anebo ty peníze vrátit. Nevšiml jsem si, že by mi při změně podmínek (zvednutí poplatků z nuly na "něco", tedy o "nekonečno" procent) někdo nabídl vrácení peněz za zmařenou investici.

Heleďte, já uznávám, že ochrana spotřebitele je mnohdy přehnaná (třeba možnost vrátit zboží do 14 dnů bez udání důvodu nebo povinná délka záruky), ale na druhou stranu se opakovaně a ve velkém dějí takováhle svinstva a mělo by to být legální nebo dokonce v pořádku? Toho bohdá nebude! Platit budou, šmejdi ;)
Název: Re:T-Mobile už pokutě neunikne, není-liž pravda?
Přispěvatel: Dan Rozsíval 01. 04. 2015, 13:09:00
Ale nebudou. Fakt naivní představa.
Název: Re:T-Mobile už pokutě neunikne, není-liž pravda?
Přispěvatel: Alex Gaga 01. 04. 2015, 13:57:46
Každopádně - a už jsem to psal - pokud M7 změní obchodní podmínky pro zákazníka k horšímu, tak ten má právo odstoupit od smlouvy. Ostatně ty obchodní podmínky to i přímo deklarují.

Odstoupením od smlouvy se ale rozumí vrácení peněz, že? Když si třeba v nějakém autoservisu předplatím na 10 let pravidelnou každoroční servisní prohlídku a někdo ten servis koupí, tak by měl buď závazek převzít anebo ty peníze vrátit. Nevšiml jsem si, že by mi při změně podmínek (zvednutí poplatků z nuly na "něco", tedy o "nekonečno" procent) někdo nabídl vrácení peněz za zmařenou investici.

Heleďte, já uznávám, že ochrana spotřebitele je mnohdy přehnaná (třeba možnost vrátit zboží do 14 dnů bez udání důvodu nebo povinná délka záruky), ale na druhou stranu se opakovaně a ve velkém dějí takováhle svinstva a mělo by to být legální nebo dokonce v pořádku? Toho bohdá nebude! Platit budou, šmejdi ;)
Nárok za nějakou "zmařenou investici" by ti musel jedině přiklepnout soud, což sám dobře víš, že je velice nepravděpodobné. Využívání služeb elektronických komunikací totiž žádná investice není, natož pak zmařená.

A pokud jde o nějaké vrácení peněz, tak už z podstaty samotného mechanismu předplatného není co vracet - původní předplacená částka se vyčerpá v termínu dle starých obchodních podmínek beze změny a nově si nic předplácet nemusíš, protože odstoupíš od smlouvy.
Název: Re:T-Mobile už pokutě neunikne, není-liž pravda?
Přispěvatel: Ivan z Kolína 15. 04. 2015, 09:56:59
Uvidíme. Stížnost na klamavé obchodní praktiky podána na ČTÚ i ČOI.
Název: Re:T-Mobile už pokutě neunikne, není-liž pravda?
Přispěvatel: Stefan Bukovan 15. 04. 2015, 11:39:47

Odstoupením od smlouvy se ale rozumí vrácení peněz, že? Když si třeba v nějakém autoservisu předplatím na 10 let pravidelnou každoroční servisní prohlídku a někdo ten servis koupí, tak by měl buď závazek převzít anebo ty peníze vrátit. Nevšiml jsem si, že by mi při změně podmínek (zvednutí poplatků z nuly na "něco", tedy o "nekonečno" procent) někdo nabídl vrácení peněz za zmařenou investici.


Výborne... Aspoň vidno ako ste si preštudovali platné VOP poskytovateľa pre ČR, ktoré sú podmienkou uzatvorenia zmluvy (a jej ďalšieho trvania). Doporučujem si preštudovať najmä VOP bod 7.4, posledná veta.... Keďže to čo je v tej poslednej vete už platí minimálne od roku 2012, tak Vás každý súd pošle neikam, pretoež ak ste s tou klauzulou nesúhlasili, mali ste odstúpiť od zmluvy v dobe, keď sa stala aktuálnou... A ak nevracali zaplatené predplatne´nikdy, tak se nemali do zmluvného vzťahu vstupovať....

P.S.: a prečítajte si bod 1.6 VOP... Pre prípad ak by ste chceli argumentovať že so Skylinkom nemáte žiaden zmluvný vzťah
Název: Re:T-Mobile už pokutě neunikne, není-liž pravda?
Přispěvatel: Ivan z Kolína 12. 05. 2015, 11:37:49
Výborne... Aspoň vidno ako ste si preštudovali platné VOP poskytovateľa pre ČR, ktoré sú podmienkou uzatvorenia zmluvy (a jej ďalšieho trvania). Doporučujem si preštudovať najmä VOP bod 7.4, posledná veta.... Keďže to čo je v tej poslednej vete už platí minimálne od roku 2012, tak Vás každý súd pošle neikam, pretoež ak ste s tou klauzulou nesúhlasili, mali ste odstúpiť od zmluvy v dobe, keď sa stala aktuálnou... A ak nevracali zaplatené predplatne´nikdy, tak se nemali do zmluvného vzťahu vstupovať....

P.S.: a prečítajte si bod 1.6 VOP... Pre prípad ak by ste chceli argumentovať že so Skylinkom nemáte žiaden zmluvný vzťah

VOP obsahující klamavé obchodní praktiky nebo zřetelně znevýhodňují jednu stranu proti druhé lze samozřejmě zpochybnit an blok jako neplatné. Chránit zájmy spotřebitele je v našem právním řádu prvotní a klamavé obchodní praktiky se v ČR postihují už celkem běžně, VOP / neVOP.

Je to jako kdybyste prodával potraviny, které po požití způsobí průjem a uvnitř by o tom byla uložena jen příbalová informace ve smyslu, že zakoupením výrobku bere zákazník toto na vědomí a výrobce neručí za nic ;) Hra na VOP je známá a dávno prokouknutá. Není důvod je brát vážně, je to jen takový strašák pro zákonů neznalé.

Dám pak vědět co na to ČTÚ a ČOI.
Název: Re:T-Mobile už pokutě neunikne, není-liž pravda?
Přispěvatel: Dan Rozsíval 12. 05. 2015, 13:44:05
Dám pak vědět co na to ČTÚ a ČOI.

Tak tu už tu všichni víme dávno.  ;D
Název: Re:T-Mobile už pokutě neunikne, není-liž pravda?
Přispěvatel: Stefan Bukovan 12. 05. 2015, 20:02:06


Je to jako kdybyste prodával potraviny, které po požití způsobí průjem a uvnitř by o tom byla uložena jen příbalová informace ve smyslu, že zakoupením výrobku bere zákazník toto na vědomí a výrobce neručí za nic ;) Hra na VOP je známá a dávno prokouknutá. Není důvod je brát vážně, je to jen takový strašák pro zákonů neznalé.




Ak by som bol taký sprostý a tie potraviny predával len tak, tak by ste mali pravdu.... Ale ak každému kupujúcemu DÁM PODPÍSAŤ papier, že príbalovú informáciu PREČÍTAL, pochopil a SÚHLASÍ s ňou, tak môžu ísť všetky ochranárske organizácie niekam.... A pozor - nezačnite tu pliesť šmejdov - na zákazníkov by som nerobil ŽIADEN nátlak a podobne.


P.S.: mimochodom - akosi zabúdate, že množstvo potravín obsahujú ALERGÉNY a info je uvedená na obale potravín.... Ak si napriek tomu niekto alergický takéto potraviny kúpi a zožerie to, tak je top JEHO chyba, nie chyba PREDAJCU.... Podobne to funguje aj s liekmi - už ste niekedy videli aby lekárnik upozorňoval na vedľajšie účinky liekov???? Je to na zákazníkovi aby si to prečítal (a zasa - neriešim prípadnú alewrgiu na lieky, pretože na to sa pýta lekár, kde navrhuje liečbu).