Fórum Digizone.cz
Hlavní témata => Satelitní digitální vysílání (DVB-S) => CS Link => Téma založeno: David Rácz 27. 05. 2010, 10:02:19
-
Možná jste také ze svého okolí zaregistrovali, že Media Vision alias CS Link ze svého call centra z Hradce Králové obvolává své letité abonenty a nabízí jim pořízení druhé další karty za zvýhodněné ceny - ze dvou tisíc sleva na čtrnáct set!! Prosím tímto manažera z výše jmenované společnosti, aby tuto kampaň ještě přehodnotil, protože jsou lidé z těch neustálých telefonických nabídek totálně v hajzlu!!! Není dne, aby za mnou do obchodu nepřišel nějaký stařeček či babička, která vůbec nepochopila co jí paní z Media Vision nabízela. Už jsem měl v obchodě dva skoro plačící lidi, kteří jim na ten "špek" skočili a do telefonu operátorce kývli na novou kartu. Abonenti se mylně domnívali, že se jedná o nějaký bonus či zvýšení programové nabídky. Když jsem jim v obchodě musel říci, že koupili další kartu, byť o pár stovek levnější, která jim je úplně k ničemu, poněvadž ani neuvažují o dalším sat.přijímači - byli dost zklamáni. Operátorky Media Vision asi neprošli školením či co, ale lidé jejich nabídkám do telefonu nerozumí - často se jedná o důchodce. Prosím Media Vision - ukončete tuto telefonní akci, protože jinak vám ti abonenti utečou ke konkurenci.
-
Když něčemu nerozumím, tak na to nemůžu přece kývnout. A jestli ano, tak jsem hloupý. A za hloupost se platí.
-
Ano - souhlas. Ale v případě důchodců toto nefunguje. Oni jsou spíše naivní. Hlavně - co jsem pochopil z dotazů těchto poškozených lidí - operátorky jim prý tvrdili, že budou mít všechny placené programy už nastálo bezplacení a podobné nesmysly!! Čili je to opravdu jen o kontrole té dané operátorky, co věší abonentům bulíky na nosy!! Zdá se, že je Media Vision díky krizi nucena dělat i takovéto nepopulární kroky, ale čeho je moc, toho je příliš! Před minutou jsem tu měl stařečka se stejným problémem - proboha co tam v tom CS linku dělají??
-
Problém je už v tom, že do registračního formuláře někdo uvádí svoje pravé telefonní číslo, místo aby si tam něco vymyslel...
-
Volali mi jednou, slušně, ale nekompromisně jsem je odkázal do patřičných mezí, a je klid... :D
-
Vůbec bych se nedivil, kdyby to byl záměr...
-
Ano - souhlas. Ale v případě důchodců toto nefunguje. Oni jsou spíše naivní. Hlavně - co jsem pochopil z dotazů těchto poškozených lidí - operátorky jim prý tvrdili, že budou mít všechny placené programy už nastálo bezplacení a podobné nesmysly!! Čili je to opravdu jen o kontrole té dané operátorky, co věší abonentům bulíky na nosy!! Zdá se, že je Media Vision díky krizi nucena dělat i takovéto nepopulární kroky, ale čeho je moc, toho je příliš! Před minutou jsem tu měl stařečka se stejným problémem - proboha co tam v tom CS linku dělají??
S CS linkem jsem se snažil jednat ohledně omezení telemarketingu,neboť zákazníky otravují třebas celý týden a to i o víkendech!Nejde jen o karty,ale také o předplatné,kde operátorky mlží a říkají jen polopravdy! :'( Avšak bez úspěchu! >:( Jediné co ti mohu doporučit -vymaž tel.číslo na zákazníka a zadej tam nesmyslné devíti místné číslo a pak je klid!!! Pokud bude CS link něco chtít,tak ať to hezky dá do obálky a rozešle!Každý si to v klidu zhodnotí !
-
Také zastávám stejný názor, že jejich telemarketing ke kontraproduktivní a hlavně otravný.
-
Jako telemarketing každé firmy. A o nic lepší není ani ťukání na obrazovku a sdělování, že analogové vysílání končí, s následným lhaním o tom, že někdo poskytuje programy bez poplatku...