Fórum Digizone.cz

Hlavní témata => Televizní stanice a jejich program => Téma založeno: Jan Pavlis 12. 02. 2018, 15:01:51

Název: Program a reklama na Eurosport na stanici ct-sport
Přispěvatel: Jan Pavlis 12. 02. 2018, 15:01:51
Dobrý den,to je normální,že dnes ve14.50 na konci rychlobruslení  1500m byl na ct sport uveden program na eurosport a pak v reklamě odkaz na internetový přehrávač Eurosportu?Děkuji.
Název: Re:Program a reklama na Eurosport na stanici ct-sport
Přispěvatel: Lukáš Polák 12. 02. 2018, 16:04:19
Pokud byste si dal dohromady jedna a jedna, tak se takhle ptát nebudete...
Název: Re:Program a reklama na Eurosport na stanici ct-sport
Přispěvatel: Petr Svoboda 12. 02. 2018, 16:50:00
Pokud byste si dal dohromady jedna a jedna, tak se takhle ptát nebudete...
Myslím, že v té rovnici ještě jedna jednička chybí. A tou je nenasytnost MOV, která OH nově vrhla do nejtvrdšího komerčního boje. Už několik her pozoruji nejen sílící volání po „právech“, ale hlavně tvrdost jejich vymáhání. A takové zcizení ducha olympiády pro komerci odporuje tradici.
Vím, že je můj názor konzervativní a nemoderní (a možná mě modernistickými pejorativy někdo onálepkuje), ale až tak „současné“ OH podle mě být nemají.
Název: Re:Program a reklama na Eurosport na stanici ct-sport
Přispěvatel: Jan Novák 12. 02. 2018, 18:38:44
Komické je, že volají po "právech", ale na tu srandu jim přispívá jak stát pro každý národní OV, tak pořádající město. Když chtějí komerci, neposlal bych jim od státu ani korunu. Pochcípali by brzo...
Název: Re:Program a reklama na Eurosport na stanici ct-sport
Přispěvatel: AndrejH 12. 02. 2018, 21:34:37
...Vím, že je můj názor konzervativní a nemoderní...

vůbec ne, je to názor zdravého rozumu

tady ty big love neřeším protože kdybych si stoupl s protestním praporem na náměstí jako Don Quijote tak bych byl akorát tak žížala k zašlápnutí...

.ere mně jiná věc; toleruji reklamy na Animal Planet, National Geografic ap., které jsou přesně nadávkovány jak délkou tak obsahem tak, že mně neiritují a dá se vydržet u bedny na pokračování story.

Platí to i pro Eurosport, ovšem ne nyní pro ZOH; tam drasticky změnili přístup a směska upoutávek a na ně navazující reklama a "dokola dokola kdo si víc popílí" vytváří již časově i obsahově neúnosný blivajz, který je potřeba přetrpět aby tedy člověk viděl to, co je podstatou OH a co by mělo být i podstatou obsahu vysílání.

O nenasytnosti MOV výboru neumím spekulovat, ty love co vybere za vysílací práva by měl poskytnout celosvětově ve prospěch rozvoje sportu; i když o tom prd vím, něco mi našeptává, že s tou transparentností u organizací tohoto typu to může být vachrlaté.